Monday, May 3, 2010

gua tempurung...15 feb 2010

ni saja2 aku selitkan kat cni..walaupun dekat jer ngan tmpt aku tapi ni kira tempat baru yg bagi aku sesuai utk dilawati.....
gua tempurung sangat cantik kat dalamnya..sesuai utk org yang suka aktiviti lsaak macam kami nih....mmg sesuai la...aku, yati, sitot n miza...bersama ngan k.pura n the geng dia...menyusuri dalam gua tempurung utk melihat ciptaan Tuhan..subhanallah..mmg sgt cantik..dan penat jugak kan..hehehhe..panjat tangga tinggi2..tapi mmg best..meraduk air, jalan itik, turun menyusuri laluan 90 drjh..gerun..yg bestnya bila last tu..kami guling2 dalam gua tu..mandi air gua..sejukkkk....mmg best la...kenangan tu...kalau ada peluang lagi leh bawak family aku lak gi situ..jenjalan....bayaran yg dikenakan pun ok..kami amik laluan yg paling lama..memakan masa lebih kurang 3 jam....tak silap rm25..tp mmg best la...berbaloi ngan bayaran yg dikenakan...palig murah tak silap aku rm8 kot..tapi stage tak sama yg mcm kami la...perjalanan setgh jam jer kot....so..pada yg dok dekat2 gopeng tu..pegi la gua tempurung ni...utk mlihat keindahan alam ciptaan tuhan..okeis!

No comments: