Saturday, June 5, 2010

CUTI SEKOLAH..YAYYY

cuti sekolah dah pun bermula..maka aku akan merehatkan minda dan menenangkan diri..tapi aku tetap akan ke sekolah untuk melatih bebudak koir...ada pertandingan lagu2 patriotik nanti kat ipoh..aku tak pandai mana pun tapi belasah jerlah..hehehhe..at the same time tak sabar nak tunggu 13hb ni..nak ke negara seberang..apa ya pengalaman baru yg akan aku tempuh nanti, aku suka sangat dengan pemandangan, mleihat keindahan alam di negara orang di samping mengenali pelbagai budaya yang ada di bumi Tuhan ni...
aku ni apa pun tak prepare lagi..beg, baju sumer tak plan nak bawak pe lagi.,yg pasti aku bawak ckit jerlah kot..lagipun tak lama, 4 hari jer...hope sumer selamat dalam perjalanan....lgpun esoknya lepas sampai ke tanah air nak pi jenjalan kat pantai morib lak..apa la yg ada kat sana kan....tengok pantai la...dah sememangnya aku suka ngan pantai......tak sabar nak tunggu minggu depan...........pada kalian, doa2kan aku ya.....

3 comments:

Ummu Abiha said...

babe, blog aku nye address dah tukar tau...

http://shahydalife.blogspot.com/

Fazli_bahari said...

awak..cuti sekolah gi mana?

Ummu Abiha said...

awak ni cik fazli, xbaca ke kat entry cik azila dia cuti2 school gi mana? gi jejalan merata2 tau...